A cat called Meiyou: Een kat genaamd Meiyou

Catz rule: Katten regeren!

zondag, november 21, 2004

Dit was een nacht.....

Wat een nacht! Het baasje was vrolijk want AZ had weer eens gewonnen. Op de slaapkamer was het echter wat zoeken naar wie waar ging slapen. Mei Li pikte zo maar het bed in. Nou vond ik dat wat minder erg want het vrouwtje had voor mij een heel mooi bedje gemaakt in de slaapkamer. Mu Cha ging onder in een krabpaal zitten. Julley vond het alemaal maar niets en blijft grommen en blazen. Mu Cha is ook niet voor de poes en doet het terug. Uiteindelijk hebben de twee nieuwelingen op het bed geslapen. Ik maak me daar niet zo druk om. Ik probeer via het knipoog trucje al contact te krijgen. Het lukt al wel wat,maar als we bijna aan het neuzen zijn, krijg ik weer een blaas. We zijn er dus bijna. Ik heb trouwens net al snel een snoepje gekregen van Mei Li. Er is hoop :-) Posted by Hello

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage