A cat called Meiyou: Een kat genaamd Meiyou

Catz rule: Katten regeren!

zaterdag, november 20, 2004

Ze zijn er!

Eindelijk is het dan zover, mijn nieuwe zusjes zijn gekomen. Ik heb vanochtend de hele ochtend voor het raam gezeten, maar het duurde nog zo lang. Toen ben ik maar bij Julley gekropen. Toen ze er waren was het wel wennen hoor. Hoe pak je dat nou aan. Ze ruiken heel anders. Het gaat wel goed met de meiden. Mei Li voelt zich erg vrij en heeft de baasjes al in bezit genomen. Mu Cha is me er eentje. Ze kan heel goed naar me grommen en blazen. Ik ben al eens een blokje om voor haar gelopen. Het zal wel goed komen denk ik, maar het is me er eentje. Nu liggen ze lekker naast het baasje in het mandje. Ik kan dan gelukkig bij het vrouwtje op schoot. Julley is ook aardig van slag. Die is boven en vind mij ook al niet meer aardig. Vrouwen kunnen erg raar doen natuurlijk. Het is me een inspannende dag.Ik ga nu weer even het vrouwtje knuffelen. Posted by Hello

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage