A cat called Meiyou: Een kat genaamd Meiyou

Catz rule: Katten regeren!

dinsdag, januari 02, 2007

Verdriet

Wat een donkere wolken zo vlak voor de kerst bij ons thuis. De baasjes zijn verdrietig. Vlak voor de kerst is het zusje van de grote baas overleden. Ze was nog veel te jong heeft helaas de strijd tegen haar ziekte verloren. Wij hebben met z'n allen geprobeerd de baasjes te troosten. Gewoon lekker veel bij ze zitten en ze heel veel aandacht geven. De baas heeft een mooi stukje uit een lied van Bram Vermeulen gevonden. Dit geeft in elk geval een beetje troost.

En als ik dood ga, huil maar niet
ik ben niet echt dood moet je weten
het is maar een lichaam dat ik achterliet
dood ben ik pas als jij mij bent vergeten
dood ben ik pas als jij mij bent vergeten




0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage