A cat called Meiyou: Een kat genaamd Meiyou

Catz rule: Katten regeren!

zondag, juli 24, 2005

Lente bij de assistente :-)

Juul en ik moesten voor de jaarlijkse prik naar de dokter. Wat is dat toch altijd leuk. Dan mogen we weer lekker in onze bakjes zitten. En als we er zijn mogen we vrij rond lopen. De assistente vond het heel apart dat wij zelf op de behandeltafel sprongen. Ze vond mij ook erg lief. Maar ja wat wil je ook: deze assistente was LEUK. Het baasje keek wel erg jaloers. Julley heeft wat probleempjes met haar grote voortand. Volgens de dokter moesten we het maar even aanzien. Ze had er niet echt veel last van.

Toen we thuis kwamen probeerde een grote zwart witte kater mijn zus te imponeren. Nou die heeft het geweten hoor. Ik heb hem even een lesje geleerd. Ik liep daarna alleen wat mank. Tja op mijn leeftijd moet ik ook niet meer aan dit soort dingen beginnen. In ieder geval had ik weer alle aandacht van de baasjes. Posted by Picasa

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage