A cat called Meiyou: Een kat genaamd Meiyou

Catz rule: Katten regeren!

dinsdag, maart 01, 2005

Meow Tzu

De baas heeft een boekje van een hele lieve collega gekregen, maar eigenlijk is het voor mij. Dit is namelijk geschreven door familie van mij:

De welbekende Oosterse Wijskater Meow Tzu.

Aangezien ik in een romatische bui ben, pak ik er de volgende spreuk uit:

A faint heart never won a fair feline.

Dit betekent zoveel als: Leuke poezen vallen niet voor mietjes. Vallen ze dan wel voor je-weet-wel-katers? Posted by Hello

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hallo Meiyou,

Natuurlijk vallen ze wel voor je-weet-wel-katers. Dat zijn toch geen mietjes. Misschien moet je dat maar aan je baas vragen, die weet wel wat mietjes zijn.
B.

10:28 p.m.  
Blogger Meiyou zei...

Dear B.

Dank je voor je berichtje. Ik heb het aan het baasje gevraagd hoor en hij roept iets over ene V.

Nou begrijp ik het nog niet.

Mei You

10:24 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage