A cat called Meiyou: Een kat genaamd Meiyou

Catz rule: Katten regeren!

zondag, januari 23, 2005

Lekker vervelend

Nog even een "arro"pose van mijn zus. Het baasje werd er gisteren wanhopig van. Ze klommen in zijn mooie boxen en dat vindt hij niet leuk. De plantenspuit helpt dan echt niet. De dames gaan er gewoon voor zitten en zeggen tegen hem: he appleflap je mist hier nog een stukje.

Ook ik werd wat minder aardig gevonden. Nadat mijn zusjes rond een uur of 4 's nachts opstaan is alles weer in diepe rust. Dan grijp ik mijn kans en maak met veel herrie de deur van de woonkamer open. Ha, dan moet ie wel zijn bed uit, want hij is bang voor de nageltjes van mijn zusje. Wat ik echter niet leuk vond, is dat hij me vervolgens in mijn eentje in de woonkamer opsloot. Ik kan de deur namelijk andersom nog niet openen. Soms is hij wel slim. Posted by Hello

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage