A cat called Meiyou: Een kat genaamd Meiyou

Catz rule: Katten regeren!

zaterdag, oktober 23, 2004

Ik was zoek - detuurlijk niet

Posted by Hello

Zoals vermeld, mijn baasjes dachten dat ik zoek was. Nadat ze het hele huis hadden doorzocht en inderdaad al mijn favoriete plekje hadden ontdekt – moet nu nieuwe gaan verzinnen- vonden ze dat ik zoek was.

Zus Julley deed inmiddels mee met de gekte en spoorde de baasjes goed aan. Ze had allang in de gaten dat ik ergens was. Maar ja, ze kan goed toneelspelen. Ze kreeg het zelfs voor elkaar dat ze de baasjes overtuigde dat ze buiten moesten gaan zoeken – uiteraard onder haar leiding. Dus zie je het voor je: baasje buiten op zoek met een miauwende Julley achter zich aan. En dan een rondje door de straat. He he, we hebben het weer goed voor elkaar om de baasje voor gek te laten staan.

Hoe ik dit weet? Ik zat allang weer binnen voor het raam te kijken wat er allemaal gebeurde…

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage