A cat called Meiyou: Een kat genaamd Meiyou

Catz rule: Katten regeren!

zondag, augustus 15, 2004

Rooien en valen zijn donderstralen. Nou deze puber is dat zeker. Dit is Laibin. Dat had bijna ons broertje geweest, maar hij is te leuk om te laten gaan. Ik vind dat wel jammer hoor, want een zus is leuk maar die van mij is zo dominant. Een beetje hulp kan ik wel gebruiken. De baasjes zijn gisteren bij Laibin en al zijn kattevrienden op visite geweest. Misschien krijg ik dan straks toch nog een broertje of een zusje. Goede oren Laibin! Yeah! Posted by Hello

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hé maat!

Grote oren heb ik dan wel, maar tussen ons gezegd, ik ben een echte Oosterling en dus Oost-Indisch doof ..hihi..
Heb trouwens hetzelfde probleem met mijn zus. Misschien kunnen we samen effe van gedachten wisselen hoe we die zussen van ons kunnen laten zien dat er met kerels, zoals ons, niet te spotten valt. Genant, maar toen jouw baasjes hier waren, heeft m'n zus mij uit een mandje gewerkt...

ppprrrr,
Laibin

6:09 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage