A cat called Meiyou: Een kat genaamd Meiyou

Catz rule: Katten regeren!

dinsdag, augustus 31, 2004

Ik wilde toch graag eens zien hoe het nu met de kittens gaat na de grote tegenslagen van de afgelopen periode. De vorige keer heb ik onder andere een foto van Mo Pi Tán op de site gezet. Helaas had het baasje nu alleen wat foto's van een paar weken geleden en dat grut groeit maar door.
Nou heeft ie speciaal voor mij een foto geleend van die mooie website:
www.catterykungfu-tse.nl
Dit is een foto van Mei Li, wat is ze al groot en wat wordt het een stuk. Tjemig, hiervan raak ik van slag. Ik ga vanavond het baasje maar even bedanken met wat flinke knorren. Whoopie Posted by Hello

1 reacties:

Blogger CatWoman zei...

Zeer aardige kat foto's. Uw vierde foto kijkt angstaanjagend.

I really do not speak Dutch, and hope you get the strange humour of my BLOG SITE.

It's http://www.msmeow.blogspot.com

7:56 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage